Compliment of klacht?

Ben je tevreden…  en wil je een compliment geven?

Dan kun je gebruik maken van het reactieformulier. Wij zorgen ervoor, dat de boodschap op de juiste plek komt.
 
Als je niet tevreden bent… laat het ons dan vooral weten!

Bespreek jouw suggesties of klachten met de maatschappelijk werker. Komen jullie er samen niet uit of betreft de klacht de maatschappelijk werker, dan kun je een klacht indienen bij het management. Dit kan op 3 manieren:

  • door het reactieformulier in te vullen|
  • per mail: info@amwml.nl
  • per post: Directie van AMW-ML
                      Vogelsbleek 10
                      6001 BE Weert
Als we samen niet tot een oplossing komen, dan kun je een schriftelijke klacht indienen bij een onafhankelijke klachtencommissie:
  • Provinciale Klachtencommissie
    Ruijsstraat 20
    5981 CM  Panningen           

Onze klachtenprocedure is vastgelegd in een klachtenreglement.