compliment of klacht?

Wij vinden het belangrijk dat jij tevreden bent over de hulpverlening van het Algemeen Maatschappelijk Werk Midden-Limburg. Zowel als je tevreden bent of niet zo tevreden, horen we dat graag van jou. We doen er alles aan inwoners uit Midden-Limburg zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar soms kan er toch iets misgaan. Ben je niet helemaal tevreden? Laat het ons weten. Ook wanneer je een idee hebt over ‘hoe’ het anders of beter kan, vinden we dat fijn om te horen.

Hoe kan ik een compliment geven of klacht indienen?

Wil je een compliment doorgeven? Dat kan via dit formulier.

Wil je een klacht doorgeven?

Een klacht is altijd aanleiding om met elkaar in gesprek te gaan. Wij nemen iedere klacht serieus. Jouw klacht kan bijdragen aan verbetering van de hulp. Bespreek jouw suggesties of klachten met de maatschappelijk werker. Komen jullie er samen niet uit of gaat jouw klacht over de medewerker zelf? Dan kun je een klacht indienen bij het management.

Dat kan op 3 manieren:

  • via onderstaand formulier

  • per mail naar info@amwml.nl

  • per post:

    Directie van AMW-ML / CJG-ML
    Vogelsbleek 10
    6001 BE Weert

Als we samen niet tot een oplossing komen kun je een schriftelijke klacht indienen bij een onafhankelijke klachtencommissie:

Provinciale Klachtencommissie
Ruijsstraat 20
5981 CM Panningen

Laat ons jouw compliment of klacht weten: